Landskrona i våra hjärtan….japp, jag älskar Landskrona

Jag har varit inne på detta ämne förut och nu kom det upp igen i mina tankar.
Det handlar om att göra folk nöjda, glada och belåtna.
Att man kan inte göra alla personer nöjda och glada, hur man än försöker.
I och med att alla är olika, tycker och tänker på olika sätt.

Alla lever ju sitt egna liv och man är enbart dum, om man försöker göra alla andra nöjda, före man är nöjd själv.

Hur kom jag in på det här ämnet, nu igen?
Jo, jag har under några dagar lagt in alla mina nya inläg i gruppen ”Landskrona i våra hjärtan”, på facebook.
Jag frågade öppen i gruppen, om de uppskattade att jag lade in länkar till mina nya blogginlägg.
Fick enbart positiva svar på min fråga, så jag tutar på.

Jag tycker det är roligt att det är mer folk som fått upp ögonen för min blogg, tar del av mina tankar och funderingar.
Samt att jag vet om att en hel del personer blir glada när de läser min blogg.

Nu kan man fråga sig vad min blogg har med Landskrona att göra.
Jag bor ju i Landskrona…svaret är enkelt och därmed, anser jag att min blogg hör hemma i den här gruppen.
Om man tänker på att folk lägger upp bilder som de har tagit i Landskrona, kanske man kan tycka att min blogg hör inte helt in i gruppen.
Men å andra sidan heter ju inte gruppen ”Bilder från Landskrona”
Den heter ”Landskrona i våra hjärtan”, jag är en av dem som verkligen älskar Landskrona.

Lämna en kommentar