Mitt nya jag-bloggen

Satt och läste en kompis blogg nyligen….tycker den här bloggen, är väldigt mysig att läsa.
Lättläst och väldigt trevlig att vara inne på, pga dess design och textformatet, som min kompis, har valt till sin blogg.

Nu har jag ingen aning om det var mig som hon skrev om i slutet, när det handlade om att fika med en ny kompis.
Men jag tog det som om det var mig hon skrev om, när vi har talat om att ta en fika i veckan.
Men men, det behöver ju inte vara mig…men, det är en positiv sak, så jag suger åt mig äran….eller vad man nu ska kalla det. 😛

För att kika in på min kompis blogg…..har inte sett om hon har angett sitt namn i bloggen, så jag skriver inte vad hon heter här…om hon nu inte vill gå ut med det.
Men vill du kika in på hennes blogg, kan du göra det här.

2 svar till “Mitt nya jag-bloggen

  1. Godmorgon! Jodå det var dig jag menade när jag skrev att jag skulle ta en fika:)

Lämna en kommentar