Landskrona i våra hjärtan!!

Vi är alla olika och har olika tankar om saker och ting.
Jag är nyligen tillagd till en grupp på Facebook, som heter Landskrona i våra hjärtan.
Från början var det väldigt trevligt, jag pratade med mina kompisar i gruppen, man kanske ska kalla det för ”pratade”.
Då vi skrev till varandra på facebook och inte snackade face to face, eller i telefon.

Men nu kommer jag till tanken med det här inlägget.
I och med att detta är en rätt stor grupp, där alla har sin syn på vad man ska prata om, lägga upp bilder från, med mer.
Så blir det lätt att det sker en krock.
Jag personligen, tänker på det som en social träffpunkt, för folk som älskar Landskrona.
Men sedan har jag börjat ana att det finns även personer i gruppen, som ser det lite som en grupp.
Där man enbart ska lägga upp bilder från Landskrona, endast skriva om sådant som handlar om Landskrona.

Att säga att en del inte ens vill blanda in humor i gruppen, kanske är fel. För jag har ingen aning om det är deras tanke, men det kan verka som om del vill hålla gruppen seriös och humorfri.

I och med att gruppen inte har någon stadga, så kommer jag fortsätta tuta på med att lägga bilder och texter, som jag tycker är roliga.
Jag tycker om att dela med mig av saker jag tycker om, till kompisar och folk som är trevliga.
…nu kanske det finns en och annan som är mindre trevlig i gruppen med, men jag bjuder på att de får läsa texter och se bilder jag tycker om.

Så, Landskrona i våra hjärtan, here I come!! 😛

Lämna en kommentar