En check på några hundratusen

Jag tycker det är så roligt varje gång posten kommer.
Det är inte så att jag väntar mig något, men det är ändå lika spännande och roligt varje gång jag hör vårt brevinkast.
Jag vet inte varför, eller hur det kommer sig, men jag väntar mig varje gång vi får post, att det ska vara ett trevligt brev med en check i.
Vet egentligen inte varför jag gör det, men det är roligt att gör det.
Det höjer spänningen med att få post varje dag.

Någon dag, kanske det dimper ner en check på några hundratusen, eller varför inte en miljon kronor.
Japp, det är nog lite den förhoppningen jag har inom mig.
Vet mycket väl om att det är naivt och att det mest troligt inte kommer hända, men det är skoj att leva på hoppet.

Jag var nog en hund i mitt tidigare liv….om springer till dörren, så fort posten kommer 😛

Ett svar till “En check på några hundratusen

  1. haha bra skrivet ” Jag var nog en hund i mitt tidigare liv….om springer till dörren, så fort posten kommer ”

    Jag HATAR posten & gruvar mig varenda gång för dessa räkningar & utgifter, inkassoskulder & kronofogdebrev – som denna utförsäkringen resulterat i… så jag är TVÄRTOM & har varit så ”rädd” sedan min skilsmässa 2002. Haha

Lämna en kommentar